تهدید داور بازنشسته فوتبال ایران به قتل!+ عکس عنایتی: باشگاه تصمیم می‌گیرد هفته آخر با استقلال کجا بازی کنیم باشگاه استقلال: با هیچ بازیکنی تمدید نکردیم نکونام: باید هوشیار باشیم پخش زنده بازی الریاض و النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان (۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بوکسور‌های ایران یک قدم تا المپیک تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پیکان در هفته بیست و هشتم | مطهری به دنبال جبران مافات در لیگ برتر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود تاریخ و ساعت بازی سپاهان و هوادار در هفته بیست و هشتم | مواریس به دنبال حفظ جایگاه سوم ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر طارمی رسما در میلان + عکس صحبت‌های اوسمار پیش از دیدار با استقلال خوزستان | بعد از پایان فصل درباره تمدید قرارداد صحبت می‌کنم اوسمار در پرسپولیس ماندنی است باشگاه‌های ورزشی مشهد به‌احترام شهادت رئیس‌جمهور، مشکی‌پوش شدند تراکتور تا پایان فصل مشکی‌پوش شد سقوط والیبال ایران در رنکینگ جهانی برنامه‌های الهلال برای جذب لیائو رقم سقف قرارداد پرسپولیس مشخص شد هانسی فلیک اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی استقلال در لیست بعدی چند ملی‌پوش دارد؟
سرخط خبرها

نبرد ایرانی ها با عراقی ها در روز نخست جام باشگاه های والیبال آسیا

  • کد خبر: ۱۰۸۴۸۶
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
نبرد ایرانی ها با عراقی ها در روز نخست جام باشگاه های والیبال آسیا
تیم‌های والیبال پیکان تهران و مقاومت شهداب یزد در نخستین روز مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به مصاف حریفان عراقی می‌­روند که این بازی‌ها حساسیت خاص خود را دارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲ از فردا (شنبه ۲۴ اردیبهشت) با حضور هشت تیم در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز می‌شود.
در نخستین روز این رقابت‌ها تیم پیکان پرافتخارترین باشگاه آسیا در این مسابقات به مصاف گاز جنوبی می‌رود. این دیدار در اصل تقابل باتجربه‌های پیکان مقابل گاز جنوبی عراق است، زیرا پیکان دوازدهمین حضور خود را در این مسابقات تجربه می‌کند، اما نماینده عراق برای دومین بار در این مسابقات حاضر شده است.
تیم پیکان تهران با هفت قهرمانی، دو نایب قهرمانی و دو نشان برنز پرافتخارترین باشگاه آسیا در این رقابت‌ها است که امسال نیز به عنوان میزبان در این مسابقات شرکت می‌کند. پیکانی‌ها که عنوان سومی جهان را نیز در پرونده کاری خود دارند، در سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ شش قهرمانی متوالی در این مسابقات به دست آوردند. این تیم در هر دوره‌ای که در این رقابت‌ها شرکت کرده، روی سکو هم رفته است.
اما گاز جنوبی عراق در سال ۲۰۲۱ نخستین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه کرد که به جایگاه پنجمی دست یافت.

مقاومت آشنا برای سرمربی اربیل
تیم مقاومت شهداب یزد قهرمان لیگ برتر مردان ۱۴۰۰ و دیگر نماینده ایران در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا نیز در نخستین روز به مصاف اربیل می‌رود.
هدایت این تیم عراقی را محمدحسین نجاتی برعهده دارد که خود مدتی مربی تیم شهداب در لیگ برتر مردان ایران بود، بنابراین آشنایی کامل نسبت به حریف و بازیکنان ایرانی نماینده یزد دارد، تنها نگرانی او برای آنالیز تیم شهداب بازیکنان خارجی این نماینده ایران است که برای رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا جذب کرده است.
نکته دیگر این مسابقه، نخستین تجربه آسیایی دو تیم اربیل و مقاومت شهداب یزد است که می‌توان آن را جدال «اولی ها» نامید. هر چند از نظر فهرست بازیکنان و داده‌های آماری والیبال، تیم اربیل برابر شهداب حریف جدی محسوب نمی‌شود، اما باید منتظر ماند تا نتیجه مسابقه این فرضیه را تایید یا رد کند.
در دیگر دیدار‌های نخستین روز مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا تیم‌های سانتوری سانبردز ژاپن و الریان قطر به ترتیب به مصاف ناخون راتچاسیمای تایلند و تاراز قزاقستان می‌روند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->